Miten tehdä tilaus?

Tilaaminen hcpro.fi nettikaupasta on erittäin helppoa ja turvallista. Valitkaa haluamanne tuotteet ja syöttäkää tiedonne. Tarvitsemme tiedonne voidaksemme lähettää tilauksenne oikeaan määränpäähän. Koska tietoturvallisuutenne on meidän tärkein asiamme, säilytämme huolellisesti kaikki antamanne ​​tiedot vain itsellämme, emmekä jaa niitä muiden kanssa.

Miten tehdä tilaus?

Valitkaa haluamanne tuotteet, laittakaa ne ostoskoriin napsauttamalla "Lisää ostoskoriin" -painiketta.
Kun olette asettaneet haluamanne ostot ostoskoriin, napsauttakaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Ostoskorin sisältö -kohtaa.
Täyttäkää tilauksenne suorittamiseen tarvittavat kentät. Suorittakaa ostoksenne napsauttamalla "Tilaa" -painiketta. Kun olette vahvistaneet tilauksenne, saatte automaattisesti tilauksen vahvistavan sähköpostin. Tämä paluuviesti vahvistaa, että tilauksenne on perillä ja kaikki meni oikein.
 

Mitä jos tilaatte salilaitteita ja muuta suurempaa tavaraa kotisaliinne tai omalle yritykselle? 

Helpoin tapa saada hinta rahteineen ovelle toimitettuna on se, että laittaa tuotteiden linkit ja määrät sähköpostilla: [email protected] ja lähetämme paluupostissa tarjouksen rahteineen ovelle toimitettuna.


Mitä pitää tehdä, jos ette saaneet tilausvahvistusta? 

Tarkistakaa roskapostikansionne ja jos viestiä ei ole, niin tarkistakaa, menikö maksu tilauksesta. Jos emme saaneet maksua tilauksesta, tilaus ei etene eikä se mene keräilyyn.


Kuinka tilata ja maksaa, jos teillä ei ole pankkilinkkiä?

Ottakaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen: [email protected] ja antakaa seuraavat tiedot: 

  • Nimenne
  • Osoitteenne.
  • Puhelinnumeronne (matkapuhelin).
  • Toimitustapa (Millainen pakettiautomaatti ja missä, suuret tuotteet toimitetaan rahtina ulko-ovelle kuljetuksella).
  • Haluamanne tuote/tuotteet (linkit).

Maksu tilatuista tuotteista:

Tilinumero (Swedbank): EE082200001120008415 (Jos maksatte Suomesta, niin valitkaa ulkomaanmaksu).
BIC/Swift: HABAEE2X
Vastaanottajan virallinen nimi: HC PRO AS
Kun maksu on vastaanotettu, tilauksenne pakataan ja annetaan edelleen kuriirille.


Mitä tehdä, jos tilauksenne epäonnistuu tai maksu epäonnistuu?

Tarkistakaa selaimenne. Jos käytätte yli viiden vuoden ikäistä selainta, päivittäkää selaimenne.
 
 
 

Toimitus:

SmartPost ja Omnivan pakettiautomaatit:
Tilatkaa ja valitkaa tilauksellenne SmartPostin tai Omnivan-pakettiautomaatti. Tämä on hyvä vaihtoehto teille, jos haluatte saada pakettinne huomaamattomasti valitsemaanne automaattiin.

DPD:n pakettiautomaatti:
Tilatkaa ja valitkaa tilauksellenne DPD:n -pakettiautomaatti. Tämä on hyvä vaihtoehto teille, joka haluatte saada pakettinne huomaamattomasti valitsemaanne automaattiin.